a
a

Music Corner - 07/12/2006

Ένα πρόγραμμα ..."ανατρεπτικό"!
Τσανακλίδου, Μαχαιρίτσας, Ζουγανέλης και Μπουλάς, μίλησαν για τις εμφανίσεις που θα ξεκινήσουν αύριο στο Ζυγό!

της Εβίτας Αντωνέλλου



Σίγουρα στις πρόβες ...περνάνε καλά και αυτό φαίνεται!
Είναι δύσκολο να σας μεταφέρω το κλίμα και την ατμόσφαιρα της καλής διάθεσης και της ευφορίας που υπάρχει παντού. Μας υποσχέθηκαν διασκέδαση, γέλιο, εκπλήξεις, τραγούδια, βίντεο, θεατρικά, χορευτικά (για ...χορεύτριες δεν είπαν τίποτα), τσιγγάνους, υψηλή τεχνολογία και άλλα πολλά. Το θέμα είναι ότι τους πιστεύουμε και ανυπομονούμε για τη μουσική αυτή παράσταση. Καλλιτέχνες με μεγάλη πορεία στο χώρο, ενεργά στοιχεία, που δεν χρειάζονται συστάσεις, αποτελούν ένα διαφορετικό λόγο στο χώρο τους. Τριάντα χρόνια μετά το "αχ Μαρία" πάλι μαζί.

Τάνια Τσανακλίδου: Πέρυσι είχαμε πει με τον Λαυρέντη να κάνουμε κάτι μαζί, μετά εγώ πήγα το καλοκαίρι στο χωριό, γλυκάθηκα δεν ήθελα να γυρίσω και του λέω "Λαυρέντη εγώ θα μείνω εδώ, δεν έρχομαι το χειμώνα να δουλέψω"! Και του κόβει και μου λέει "άμα κάνουμε κάτι με το Ζουγανέλη και το Μπουλά"; Ε, αυτό ήταν! Άλλαξα αμέσως στάση!
Λαυρέντης Μαχαιρίτσας: Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, το πρόβλημα ήμουνα εγώ!
Τάνια Τσανακλίδου: Όχι βρε μωρό μου, το πρόβλημα ήταν ότι δεν ήθελα να κάνουμε μια σοβαρή δουλειά. Ήθελα να κάνουμε κάτι που να περνάμε καλά και να γελάμε. Νομίζω ότι τα καταφέραμε να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα "παιδική χαρά" που κάνει καλό στις ψυχές μας, δεν μας κάνει να πιστεύουμε ότι αυτό είναι δουλειά, ερχόμαστε εδώ με πολύ χαρά, γελάμε πάρα πολύ μεταξύ μας, ευχόμαστε να τα καταφέρουμε να γελάσει κι ο κόσμος, τραγουδάμε, γενικώς κάνουμε ότι μας κατέβει. Δεν είναι ένα ισορροπημένο πρόγραμμα, επίτηδες για να μπορούμε να είμαστε αληθινοί να παίζουμε να τραγουδάμε να βάζουμε στο λούκι και τον κόσμο να τραγουδάει μαζί μας. Έχουμε την τύχη να έχουμε υπέροχους μουσικούς σε αυτή τη συντροφιά οι οποίοι συμμετέχουν επίσης σε πολύ ωραία στιγμιότυπα μαζί με το Σάκη και με το Γιάννη, σαν ηθοποιοί σχεδόν ή σαν χορευτές. Το πρόγραμμα δεν έχει νοσταλγία, δεν νοσταλγούμε τίποτα, χαιρόμαστε αυτό που έχουμε. Και νομίζω αυτό είναι και το νόημα όχι μόνο της παράστασης, αλλά και της φιλοσοφίας μας. Να χαιρόμαστε αυτή τη στιγμή γιατί είναι αυτό που ζούμε τώρα.
Λαυρέντης Μαχαιρίτσας: Το πιο χαρακτηριστικό πράγμα για το τι πρόκειται να γίνει εδώ μέσα είναι η αφίσα. Αυτή η αφίσα είναι ο Σάκης όπως ήτανε τώρα και ο Γιάννης, η Τάνια κι εγώ όπως ήμασταν ...16 χρονών!
Γιάννης Ζουγανέλης: Εγώ άμα αφήσω μαλλιά και δεν ξυριστώ πάλι έτσι θα είμαι (γέλια)!
Λαυρέντης Μαχαιρίτσας: Υπάρχει μια αναδρομή στο πως σκεπτόμασταν εκείνη την εποχή και πως διασκεδάζαμε. Για μένα δεν θα μπορούσε να υπάρχει κάτι τέτοιο δηλαδή, από το '80 και μετά χωρίς να υπάρχει μία ουσιαστική και έντονη αναφορά στους Τερμίτες, μου κάναν την τιμή, μετά από μια πρόσκληση δικιά μου, να έρθει ο Αντώνης Μιτζέλος και ο Φίλλιπας Σπυρόπουλος να κάνουμε ένα μεγάλο αφιέρωμα κάποια στιγμή μέσα στο πρόγραμμα περνώντας όλη αυτή τη διαδρομή. Αυτό είναι το πρώτο μέρος, κάπως συλλεκτικό, σκληρό και ο Γιάννης μιλάει μαζί μας με λίνκ γιατί είναι στο θέατρο, επικοινωνούμε με "παράθυρα"! Το δεύτερο είναι ένα πιο large πράγμα, καθόμαστε παίζουμε χωρίς να ξέρουμε που θα μας βγάλει, κάνουμε την πλάκα μας χαλαρά και τα αστεία δεν είναι τόσο σκηνοθετημένα, είναι περισσότερο της στιγμής.
Γιάννης Ζουγανέλης: Εγώ ένα έχω να πω, εγώ ήρθα για τα λεφτά! (τρελλά γέλια)
Σάκης Μπουλάς: Εγώ ήρθα για τα άλλα που θα περισσέψουνε. Πιστεύω ότι θα είναι μια πολύ καλή παράσταση, εμείς είμαστε υπέροχοι, οι μουσικοί εντάξει, ο χώρος προσιτός, τιμές λογικές. Επειδή θέλουμε να πρωτοτυπήσουμε δεν υπάρχουν τιμές πρώτου τραπεζιού, όπως κάνουν τα σκυλάδικα, εδώ και τα πίσω τραπέζια ...θα πληρώνουν όσο τα μπροστά! Δεν κάνουμε διακρίσεις. Το πρόγραμμα θα είναι συμπαγές, θα κρατάει 4-5-6-7 ώρες το πολύ, να φχαριστιέται ο κόσμος και κατά τις 6 το πρωί να πηγαίνουμε σπίτι μας! Έχουμε δουλέψει πολύ, έχουμε ετοιμάσει και κάποια βιντεάκια με το Γιάννη τα οποία θα παίζουνε και πριν και κατά τη διάρκεια της παράστασης, γι' αυτό όσοι θέλουν να τα βλέπουνε καλό είναι να έρχονται εδώ. Πέρα από κάποια τραγούδια που λέει μόνος του ο Λαυρέντης, λειτουργούμε όλοι μαζί σαν ομάδα.
Τάνια Τσανακλίδου: Επίσης δεν έχουμε σκηνικά, δεν έχουμε λέιζερ, δεν έχουμε τίποτα, αυτά τα ...τελάρα έχουμε, που τα φτιάξαμε μόνοι μας. Ούτε καρέκλες να κάτσουμε δεν έχουμε και φέραμε το παγκάκι που είχα εγώ τρία χρόνια στο "μετρό"! Όλα αυτά όμως δεν τα έχουμε επίτηδες.
Σάκης Μπουλάς: Στο παγκάκι που θα χωρέσουμε; (άλλα γέλια, εδώ)




Ο κ. Ζουγανέλης ρωτήθηκε πόσο εύκολο είναι να συνυπάρξουν τόσο έντονες προσωπικότητες και να τα βρουν και να δουλεύουν όλα ρολόι...
Γιάννης Ζουγανέλης: Είναι πάρα πολύ εύκολο και δεν το λέω καθόλου για λόγους εντυπωσιασμού, υπάρχει ένας σεβασμός μεταξύ μας, υπάρχει αληλοαποδοχή και δεν είναι μόνο από τις προσωπικότητες αλλά είναι και από το έργο που έχουμε παράγει αυτά τα χρόνια. Ξέρετε εγώ που αισθάνομαι μαζί με το Σάκη λίγο πιο ..."παραχαραγμένες" προσωπικότητες, γιατί στην Ελλάδα δημοσιοποιείται ότι είναι αρεστό γιατί το σύστημα προβάλει αυτό που είναι αρεστό ή αυτό που το βολεύει, τολμώ να πω ότι ο λόγος της συνύπαρξης είναι λόγος απόλυτης αποδοχής και σεβασμού. Την Τάνια εγώ τη θυμάμαι από παιδάκι (γέλια) τη θαύμαζα πάντα για τον τρόπο που ισορροπούσε μέσα σε αυτό το χώρο και ήταν από τότε και παραμένει ακόμα αιρετική σε σημείο ενοχλητικό μπορώ να πω, αλλά αυτό είναι που την κάνει ιδιαίτερη. Ο Λαυρέντης έχει γράψει πάρα πολύ ωραία τραγούδια. Έχει μία στάση που ισορροπεί ανάμεσα στο καλό και μόνο στο καλό. Δεν ενδίδει σε πράγματα που εύκολα θα μπορούσε να ενδώσει. Εμείς φαινόμαστε ίσως πιο ενδοτικοί επειδή έχουμε κάνει τηλεόραση. Θέλω να πω όμως ότι για μας η τηλεόραση είναι ένα πρόσωπο και την αγαπάμε, γιατί τη βλέπει ο κόσμος και προσπαθούμε από το δικό μας το εκτόπισμα να δώσουμε ένα στίγμα. Όμως εγώ μιλώντας για τον εαυτό μου θεωρώ πως είμαι "παραχαραγμένη" προσωπικότητα και εδώ είναι ένας χώρος για μένα μία όαση να επαναφέρω στην τάξη, όσα θα ήθελε το μυαλό...

Η όμορφη παρέα, υπό την επωνυμία "τα μπουμπούκια", κάνουν πρεμιέρα τη Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου, στις 22.30!

Δεν υπάρχουν σχόλια: