a
a

Τα νέα - 16/07/2009

«Μόνο μεθυσμένη είπα να παντρευτώ»

«ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΕΝΙΣΣΑ από μωρό παιδί. Ήμουν μόλις οκτώ χρόνων όταν δήλωσα στην οικογένειά μου ότι δεν θα παντρευόμουν ποτέ. Έτσι και έγινε. Ο λόγος είναι ότι είχα πέντε αδέλφια με τα οποία ήμουν δεμένη, άλλα δεν έβρισκα τον χρόνο να μείνω μόνη μου», λέει στα «ΝΕΑ» η γνωστή τραγουδίστρια Τάνια Τσανακλίδου. Τα χρόνια πέρασαν και την υπόσχεση που έδωσε η κ. Τσανακλίδου την έχει κρατήσει έως σήμερα. Το μοντέλο του γάμου το έβρισκε πάντα υπερβολικό και ψεύτικο, «καθώς θεωρώ ότι δύο άνθρωποι πρέπει να παραμένουν μαζί για όσο διάστημα το επιθυμούν και όχι γιατί το υποσχέθηκαν σε τρίτους». Η κ. Τσανακλίδου έχει μοιραστεί αρκετές φορές την ίδια στέγη με κάποιον σύντροφο, άλλα όπως λέει ποτέ δεν σκέφτηκε να παντρευτεί. «Εκτός από μία φορά που ήμουν μεθυσμένη και είπα στον σύντροφό μου ότι ήθελα να τον παντρευτώ. Την επόμενη μέρα όμως είχα αλλάξει γνώμη», θυμάται και συμπληρώνει: «Είμαι δύσκολος άνθρωπος.

Ξέρω ότι ο σύντροφός μου δεν θα περνούσε καλά μαζί μου. Το ίδιο και το παιδί μου, παρ΄ όλο που τα λατρεύω. Μάλλον θα ήμουν καταπιεστική μητέρα». Ποιο είναι όμως το μυστικό της εργένικης ζωής για την κ. Τσανακλίδου; «Πρέπει να είσαι αυτάρκης σε οικονομικό, κοινωνικό και ψυχικό επίπεδο, αλλιώς η μοναξιά μπορεί να σε λυγίσει. Μπορεί να μοιάζει με τιμωρία», καταλήγει η κ. Τσανακλίδου, που λατρεύει τη μοναξιά της και δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό της να περνά ένα 24ωρο με έναν συγκεκριμένο άνθρωπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: